התכתובות שנחשפו, גבאי: רוח בלפור. הליכוד: איש קמפיינים מפוברקים

איתי גדסי No Comments on התכתובות שנחשפו, גבאי: רוח בלפור. הליכוד: איש קמפיינים מפוברקים

מלחמות גבאי הליכוד, סבב נוסף: התכתבויות של פעילי מפלגת העבודה לכאורה, שהופצו ברשת החברתית מעלים כי הם ולא אחר, מלבים את אש מחאת הדרוזים מתוך כוונה להפיל את הממשלה | גבאי הכחיש ותקף את הליכוד ובליכוד לא נותרו חייבים

מודח צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תכתובות ברשתות חברתיות, שהופצו ברשת, העלו כי פעילי מפלגת העבודה לכאורה, מלבים את האש בעניין המחאה הדרוזית, בין המשפטים שנכתבו שם: אנחנו עוד נחזור לשלטון בגלל הדרוזים, מי היה מאמין. ואפילו התחילו לדבר על שמות של נציגים דרוזים שגבאי מעוניין להכניס אותם לרשימת העבודה.

במפלגת העבודה, מיהרו להכחיש את התכתובות וטענו כי מדובר בזיוף. יו"ר העבודה אבי גבאי כתב בתגובה להפצת התכתובות: "רוח בלפור המבוהלת מנשבת בתכתובת הוואטסאפ המזויפת שמפיצים בליכוד משעות הבוקר".

עוד הוסיף גבאי: "זו רוח שטנית, מסוכנת, שמפוררת את חוסנה של החברה שלנו וקורעת אותה לגזרים. הכל כשר בדרך לקלפי ולהיחלצות מהחקירות. נחליף אתכם, נתקן את כל מה שהרסתם ונהפוך את מגילת העצמאות לחוקתה של מדינת ישראל – מדינת העם היהודי עם שוויון זכויות מלא לכל אזרחיה".

בתגובה להאשמות, פרסם הליכוד הודעה הערב: "זה לא מפתיע שאדם שנחשף רק לאחרונה כמי שמקדיש את רוב זמנו לקמפיינים מפוברקים נגד יריביו הפוליטיים, יטעה לחשוב שגם אחרים נוהגים כמוהו. אנחנו לא יודעים לקבוע אם הפוסט המדובר מפוברק או לא. מה שבטוח זה שההודעה ותדרוכי הפאניקה של גבאי, כאילו הליכוד עומד מאחוריו, מפוברקים בהחלט".



0 תגובות